کدوم جمعه به دادم میرسی؟


یواشکی های من

اولین و اخرین امید من.....

چشم گریونم هنوز منتظره

تاکدوم جمعه باید گریه کنم؟

اشکی که به خاطرت رو گونمه

قطره قطرش واسه من مقدسه

ای قشنگترین ترانه خدا...

دست دنیا رو بگیر که بی کسه

این دنیا...

مثل شب تاریکه بی تو

شب به شب نزدیکه بی تو

غصه و غم داره بی تو

دلتنگم...

خسته از درد جدایی....

ای گل نرگس کجایی؟

پس کدوم جمعه میایی؟

واسه رسیدنت دقیقه ها...

دارن از همدیگه سبقت میگیرن

به غروب جمعه تا که میرسن

باقی راهو غریبونه میرن

ناجی دلای درمونده بیا

دل عاشقای درمونده پره

دل بی قرارو گریه دار من

تا رسیدنت روزا رو میشمره

این دنیا...

مثل شب تاریکه بی تو

شب به شب نزدیکه بی تو

غصه و غم داره بی تو

دلتنگم...

خسته از درد جدایی....

ای گل نرگس کجایی؟

پس کدوم جمعه میایی؟

پس کدوم جمعه میای؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,ساعت 20:44 توسط بنده خدا| |


Power By: LoxBlog.Com